Zoeken
Kunt u een artikel niet vinden? Bel gerust naar de afdeling verkoop:
033-2779191Of mail naar:
verkoop@premis.nl

Ontvangst goederen en retourneren

Procedure retourneeraanvraag voor geleverde producten.

 

Wat moet u doen bij ontvangst van de zending:

Transportschade:

Bij zichtbare schade aan de verpakking van een zending, veroorzaakt door de transporteur, is er sprake van transportschade. Dit dient u bij ontvangst aan te geven met een aantekening op de vrachtbrief, voordat u deze voor akkoord ondertekent. Als U dit niet doet heeft u de zending in goede staat ontvangen. Wij kunnen de melding alleen in behandeling nemen als deze dezelfde dag van levering doorgegeven wordt. Mail de zichtbare schade, met een kopie van de vrachtbrief met daarop uw melding naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel met de verkoop op 033-2779191. Indien door de transportschade het product niet verkoopbaar of bruikbaar is, bel met de verkoop op 033-2779191, voor een retourformulier. Zend nooit iets terug zonder een door Premis Medical BV verstrekt retourformulier. In geval van transportschade wordt de retourzending door onze expediteur opgehaald en zonder vrachtkosten herleverd.

Manco levering:

Bij ontvangst van uw zending moet u voor ontvangst tekenen. Indien het aantal colli of pallets, op de vrachtbrief niet overeenkomt met de ontvangst, dient u dit duidelijk op de vrachtbrief te vermelden. Als U dit niet doet heeft u de zending compleet ontvangen. Wij kunnen de melding alleen in behandeling nemen als deze dezelfde dag van levering doorgegeven wordt. Mail het manco, met een kopie van de vrachtbrief met daarop uw melding naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel met de verkoop op 033-2779191. Geef aan wat u wel ontvangen heeft. In geval van manco zal onze expediteur het manco proberen op te sporen. Lukt dat niet dan wordt, indien voorradig, het manco zonder vrachtkosten herleverd.

Foutieve levering:

Wanneer u een ander artikel of aantal heeft ontvangen dan besteld. Mail, binnen 2 werkdagen na factuurdatum, dat u de zending niet ontvangen heeft, naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel met de verkoop op 033-2779191. Wij gaan dit zo snel mogelijk voor u oplossen. Zend nooit iets terug zonder, een door Premis Medical BV verstrekt, retourformulier. Retourzendingen worden alleen onbeschadigd en in de originele verpakking geaccepteerd. Het juiste artikel wordt zonder vrachtkosten herleverd.

Verkeerd artikel besteld:

Het kan gebeuren dat u per ongeluk een verkeerd artikel heeft besteld. Mail, binnen 2 werkdagen na leveringsdatum, dat u een product heeft ontvangen, terwijl u dacht een ander product te ontvangen, naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel met de verkoop op 033-2779191. Zend nooit iets terug zonder een door Premis Medical BV verstrekt retourformulier. Retourzendingen worden alleen onbeschadigd en in de originele verpakking geaccepteerd. De kosten voor het retourneren en de nieuwe levering zijn voor uw rekening.

Procedure reparatie retourneeraanvraag voor in gebruik zijnde producten

Reparatieaanvraag binnen de garantieperiode

Indien het geleverde product stuk gaat gedurende de garantie periode en er sprake is van een fabrieksfout, kunt u een retourformulier aanvragen. Mail, met een kopie van de factuur van Premis Medical BV met daarop uw melding naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel met de verkoop op 033-2779191. Geef aan wat het probleem is. Voor particulieren, die een product hebben, dat stuk gaat gedurende de garantie periode en er sprake is van een fabrieksfout, dient u contact op te nemen met de winkel of dealer waar u het product gekocht of waar het product geleverd is middels de Zorgverzekeraar. Stuur het nooit naar Premis Medical BV retour. De garantie houdt in, dat u het artikel retour stuurt ter reparatie en beoordeling door onze technische dienst. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Wij sturen niet onmiddellijk een nieuw artikel op, maar proberen het artikel in eerste instantie te repareren. Indien vervanging van een artikel noodzakelijk is, sturen wij u een nieuw product. Wanneer wij het artikel wel kunnen repareren, gebeurt dit onder garantie en wordt het gerepareerde artikel kosteloos aan u geretourneerd. De garantie vervalt wanneer u zelf heeft getracht het artikel te repareren. De garantie geldt niet voor aan normale slijtage onderhevige onderdelen, zoals de remkabels. Neem steeds contact op met de verkoop vóór u de goederen retourneert, zodat u de klacht kunt toelichten en u een retourformulier ontvangt. Voeg dit document toe bij de retourgoederen samen met een kopie van uw verkoopfactuur.

Reparatieaanvraag buiten de garantieperiode

Defecten die buiten de garantie vallen kunt u doorgeven aan de afdeling verkoop. Mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel met de verkoop op 033-2779191. Geef een zo duidelijk mogelijke omschrijving van het defect door. Wij kunnen dan voor u beoordelen of reparatie financieel haalbaar is. U beperkt daarmee de eventuele kosten van terug zenden van het defecte product. Indien reparatie mogelijk is, zullen wij u eerst een schatting van de reparatie kosten geven. U kunt dan altijd besluiten om een retourformulier aan te vragen. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Na onderzoek door onze technische dienst ontvangt u van ons, binnen een werkweek, een definitieve offerte voor de reparatie. De transportkosten voor terugzenden van het gerepareerde artikel zijn voor rekening Premis Medical BV. Indien u na ontvangst van de reparatieofferte besluit dat wij de goederen niet gerepareerd retour moeten sturen, zijn hieraan kosten verbonden. Besluit u dat wij het defecte artikel moeten vernietigen, dan doen wij dat kosteloos voor u.

  • Attention no standard shopper group set