Zoeken
Kunt u een artikel niet vinden? Bel gerust naar de afdeling verkoop:
033-2779191Of mail naar:
verkoop@premis.nl

ZOEKEN. Hoe kan ik op artikel nummer of omschrijving zoeken?

ZOEKEN kan op de eerste 6 tekens of minder van het artikelnummer. Voorbeeld RO4143: U komt bij de 2e Generatie Provo rollator. Voorbeeld: RO47: U komt bij alle Provo rollators voor kleine volwassenen. Voorbeeld RO4737 U komt bij de Provo rollator voor kleine volwassenen 37 cm breed. Bij 6 tekens komt U in de meeste gevallen bij één artikel terecht.

ZOEKEN kan op een artikel naam of op een kenmerk van een artikel. Hoe unieker de zoekopdracht, hoe meer kans om niet 50 of meer artikelen, maar een kleiner aantal op uw zoek opdracht te krijgen.

Als U het juiste product heeft gevonden dan kunt U op het plaatje klikken om door te gaan. 

Hoe kan ik een artikel afbeelding vergroot (ingezoomd) op mijn scherm krijgen?

Klik een tweede keer op het product plaatje en de afbeelding wordt vergroot. Bij een groot aantal afbeeldingen kunt U vervolgens links in de bovenhoek klikken en de afbeelding komt op wallpaper formaat op uw scherm. Omdat nog niet alle afbeeldingen voor wallpaper geschikt zijn, zullen niet alle afbeeldingen op wallpaper formaat reageren.

Waar kan ik informatie van een groot aantal producten downloaden en printen?

Ga naar de Documentatie pagina. Kies folders, de product groep en het product. Er staan al een aantal folders op de website. We zijn nog bezig om alle folders op de website te zetten. Omdat er door de opzet van de nieuwe website artikel nummers gewijzigd zijn, kan het voorkomen dat het artikel in de folder afwijkt van de nieuwe nummering van de web site, De nummering op de website is de juiste.

Hoe maak ik een gebruikers account aan, om uw offertes op te slaan, te mailen enz.?

Nog niet geregistreerd als gebruiker: Klik links op MIJN ACCOUNT. Vul de gevraagde gegevens in (zie hieronder). Onthoud uw gebruikersnaam en wachtwoord. Verklaar, u akkoord met de leveringsvoorwaarden. Klik op registreren en als U niet al in gebruik zijnde gegevens hebt ingetikt verschijnt de mededeling: Registratie afgerond.

U bent nu ingelogd en U kunt deze pagina verlaten en naar de webpagina's gaan zoals Catalogus (volledige assortiment), Home (informatie), Over ons (Premis) en documentatie (nog niet up to date). Of naar de veel gestelde vragen, algemene voorwaarden en nieuw. Of als U dealer bent naar Retourneren en Dealers.

Registreer

Inloggen in uw account.

Als U geregistreerd bent als gebruiker kunt U onder MIJN ACCOUNT klikken op inloggen. Het onderstaand invulscherm verschijnt. Vul uw gebruikersnaam (de door u opgegeven gebruikers naam, niet uw emailadres) en wachtwoord in, en klik op inloggen.

Ik ben al geregistreerd

 
Gebruikersnaam
Wachtwoord

U bent nu ingelogd en U kunt deze pagina verlaten en naar de webpagina's gaan zoals Catalogus (volledige assortiment), Home (informatie), Over ons (Premis) en documentatie (nog niet up to date). Of naar de veel gestelde vragen, algemene voorwaarden en nieuw. Of als U dealer bent naar Retourneren en Dealers.

Hoe werkt de offerte pagina?

 Hier klikt op als U een artikel samengesteld heeft.          

U kunt nu de offerte bekijken en de aantallen aanpassen.

Standaard staat het aantal op 1 en klik op . Offerte zoals links hier onder afgebeeld.

Wilt een ander aantal dan wijzigt U in het bovenste vakje in de offerte het aantal 1 in het gewenste aantalen klik op . Offerte zoals rechts hier onder afgebeeld.

 

U heeft nu alleen de keuze, Printen (rechts boven op de offerte pagina)

Als U van alle mogelijkheden, Printen, Opslaan en Verzenden gebruik wilt maken, dient U als gebruiker te zijn ingelogd. Zie veel gestelde vragen: Hoe maak ik een gebruikers account aan en inloggen?

Verzenden. U verstuurt de offerte naar uw eigen e-mailadres. 

Opslaan. De offerte wordt, onder de door U op te geven naam, opgeslagen. U kunt deze offerte later weer oproepen. 

Als u de keuzes, Printen, Opslaan en Verzenden hebt gebruikt moet de offerte met de button Verwijderen, verwijderd worden.

Waar kan ik de prijzen vinden?

Ga naar Catalogus. En door de juiste groep te selecteren komt u iedere stap dichterbij het product en de (samengestelde)prijs.

Kunnen losse onderdelen en accessoires besteld worden?

Ja. Voor de meeste producten kunt U onderdelen bestellen. U vind deze onderdelen bij de producten op de website onder onderdelen of vervangende onderdelen. Als U het onderdeel niet kunt vinden, klik dan op contact en beschrijf het onderdeel of de onderdelen die u nodig heeft en verstuur de email. Vergeet niet uw telefoon nummer te vermelden.

De accessoires staan op de website. U kunt de accessoires los bestellen.

U kunt de accessoires ook bij het te bestellen product geleverd krijgen. Kies bij het product voor accessoires. En U kunt kiezen wat mogelijk is.

Voor de Provo rollators 2e generatie is een pdf tekening beschikbaar. Ga naar DOCUMENTATIE - INFORMATIE ROLLATORS. KIES: Provo onderdelen schema 2e generatie.

Kunt U een accessoire niet vinden, klik dan op contact en beschrijf de gewenste accessoire die u nodig heeft en verstuur de email. Vergeet niet uw telefoon nummer te vermelden. Aarzel niet om naar accessoires te vragen die nog niet bestaan. Misschien hebben wij de oplossing wel al bedacht.

Hoe kom ik aan een gebruiksaanwijzing van de Premis producten?

Ga naar Documentatie pagina en kies de gewenste gebruiksaanwijzing. 

Hoe lang is de garantietermijn van de artikelen?

Voor de meeste producten geldt een garantietermijn van 1 jaar op fabricage fouten. Onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn, zoals bijvoorbeeld de remkabels en banden van een rollator, hebben beperkte garantie.

Zijn bij mij in de buurt winkels die jullie producten verkopen?

Onze producten zijn bij diverse winkels en zorgbedrijven te koop. Vul het contactformulier (link naar contact) als volgt in. - Het product en/of onderdeel van uw keuze - Uw telefoon nummer - Uw naam, adres, postcode en woonplaats - Verstuur de e-mail Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Kan ik bestellen als particulier en betalen via de website.

In principe kunt u rechtstreeks bij Premis Medical B.V. bestellen. Vul het contactformulier (link naar contact) als volgt in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

- Het product en/of onderdeel van uw keuze

- Uw telefoonnummer

- Uw naam, adres, postcode en woonplaats

- Verstuur de e-mail

Wat is de levertijd als ik een bestelling plaats?

Premis Medical BV produceert en importeert meer dan 32.000 producten. Voor een groot aantal producten geldt dat deze worden samengesteld uit een basisproduct. Als het basisproduct op voorraad is heeft onze montage-afdeling dit product over het algemeen binnen een week gemaakt. Deze producten proberen wij binnen 48 uur aan uw dealer te versturen. Houdt u er wel rekening mee dat ons vervoersbedrijf ook tijd nodig heeft om de zending af te leveren. Wij importeren ook producten. De levertijd hiervan is afhankelijk van de voorraad van Premis Medical BV of onze fabrikant. Wij produceren ook producten die wij niet op voorraad hebben, omdat de verscheidenheid te groot is. Hiervoor geldt een levertijd van 6-meer weken. De meeste producten hebben wij op voorraad.

Kan ik een spoedbestelling plaatsen?

Als het product op voorraad is kan Premis Medical BV ervoor zorgen dat dit product(producten) binnen 24 uur verstuurd worden. Wij vragen aan de dealer een bijdrage van € 20,00 exclusief 21% btw voor deze spoedzending. Moet het product nog gemonteerd of geassembleerd worden dan vragen wij u een bijdrage van € 35,00 exclusief 21% btw per product voor deze spoedzending. Houdt u er wel rekening mee dat ons vervoersbedrijf ook tijd nodig heeft om de zending af te leveren.

Wanneer is de showroom van Premis Medical B.V. open?

De showroom is open van maandag tot en met donderdag van 9:30 tot 12:30 uur en van 13:30 tot 15:30 uur. Vrijdags is de showroom geopend van 9:30 tot 12:00 uur. Als u advies nodig heeft, maak dan een afspraak door een e-mail te versturen via contact of bel met de afdeling verkoop op 033-2779191.

!