Webwinkel Keurmerk
033 277 9191 Heeft u een vraag? Bel gerust! Ma-vr 09:00 tot 17:00 uur verkoop@premis.nl

Garantie

Wij geven om onze producten en doen daarom ook ons uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Idien er tijdens transport zichtbare schade is aan de verpakking dient u dit aan te merken op de vrachtbrief en binnen 24 uur te melden via verkoop@premis.nl indien mogenlijk met foto .Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Verkoop@premis.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Keurmerken

Garantie en klachten
  • Beste kwaliteit/prijs verhouding
  • Jarenlange ervaring
  • Koop rechtstreeks van diegene die het maakt
  • Snelle levering
Translate