Mail voordat u een product retour gaat sturen naar verkoop.premis.nlmet uw ordernummer en eventueel de reden van retour. (Graag de reden van retour zodat eventuele fouten in de toekomst voorkomen kunnen worden ) zo zorgen we ervoor dat de retour zo snel mogelijk word afgehandeld.Op het bij de order geleverde retourformulier vind u de verdere instructie,
· U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa tussen de €6,95 en €15,- per pakket (afhankelijk van het product, een rolstoel versturen is bijvoorbeeld duurder als een toiletstoel versturen), raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
· Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
· Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via verkoop@premis.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
· Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Wij adviseren om het Track en Trace nummer te bewaren tot dat u van ons een ontvangstbevestiging heeft gekregen.